Stalfa Sp. z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim powstała 1 czerwca 1995 r. z inicjatywy spółki Mostostal Siedlce S.A. (obecnie GK Polimex Mostostal.). Od początku swojego istnienia można obserwować rozwój Spółki, o czym świadczą poczynione na przestrzeni ostatnich lat inwestycje.
W 2005 roku została oddzielona produkcja wyrobów stalowych od wyrobów ocynkowanych i malowanych. Stało się to możliwe dzięki inwestycji w nową powierzchnię produkcyjną. W 2006 roku poszerzyliśmy asortyment o produkty aluminiowe.
Stalfa Sp. z o.o. funkcjonuje w branży produkcyjnej jako samodzielny wykonawca wyrobów stalowych i aluminiowych wykorzystywanych w szeroko pojętym budownictwie w tym: infrastrukturze, telekomunikacji, energetyce i in. Misją spółki jest wytwarzane wysokiej jakości produktów, zaspokajanie potrzeb i oczekiwań Klienta a także wzrost jego satysfakcji i chęci dalszej współpracy. Naszym celem jest ciągłe usprawnianie procesów produkcyjnych pozwalających na wytwarzanie wyrobów w konkurencyjnych cenach, natomiast strategicznym potencjałem Spółki są jej pracownicy, którzy dają gwarancję rozwoju i osiągnięcia sukcesu.
Firma dba, aby proces produkcji był bezpieczny zarówno dla ludzi jak i dla środowiska naturalnego, dlatego też wdrożony został System Zapewnienia Jakości ISO 9001:2008, oraz System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2004 w zakresie wytwarzania lekkich konstrukcji stalowych oraz elementów konstrukcyjnych. Stalfa posiada również wymagane certyfikaty TUV do spawania stali i aluminium. Powyższe certyfikaty mają dla firmy największe znaczenie, gdyż dzięki nim, w bezpieczny sposób możemy uzyskiwać wysokiej jakości wyroby stalowe i aluminiowe.
Jesteśmy dumni z wypracowanej wspólnymi siłami wszystkich pracowników pozycji firmy w branży
konstrukcji stalowych i aluminiowych.
Powołany na Członka Zarządu z dniem 8 czerwca 2009 roku.
Powołany na Prezesa Zarządu z dniem 12 grudnia 2022 roku.
Michał Politowski jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu o specjalności finanse i bankowość. Ukończył liczne kursy zawodowe m.in. Teoria i praktyka stosowania rachunkowości zabezpieczeń oraz kurs na maklera papierów wartościowych i giełd. Zaczął pracę zawodową w 2001 roku. Współpracował z takim spółkami jak: Mostostal Siedlce S.A. , Betacom S.A., Sante Sp. j. czy Elmo Siedlce Sp. z o.o. W trakcie swojej kariery zawodowej odpowiedzialny był za kierowanie i nadzór nad obszarami księgowymi, finansowymi, handlowymi, zakupowymi, logistycznymi, IT oraz HR.
Powołany na Wiceprezesa Zarządu z dniem 12 grudnia 2022 roku.
Paweł Zalewski jest absolwentem Politechniki Białostockiej w Białymstoku o kierunku budownictwo. Ukończył Studia MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Posiada również Uprawnienia Konstrukcyjno Budowlane (bez ograniczeń) w zakresie Projektowo-Wykonawczym. Pracę zawodową zaczął w 2008 roku w Polimex-Mostostal S.A. W trakcie swojej kariery zawodowej zdobył doświadczenie jako inżynier budowlany gdzie nadzorował etapy budowy w poniższych obiektach w okresie od 08.2012 – 03.2013 Polimex-Mostostal S.A. Zakład Budownictwa Siedlce – Budowa Parku Handlowego „Europa Centralna” w Gliwicach 06.2011 – 07.2012 Polimex-Mostostal S.A. Zakład Budownictwa Siedlce – Rozbudowa kompleksu termalno-basenowego w Uniejowie. Następnie od 2017 roku pełni funkcję Dyrektora Biura Obsługi Gwarancyjnej oraz nadzór nad nieruchomościami w GK Polimex Mostostal S.A.
Powołana na Wiceprezesa Zarządu z dniem 02 września 2024 roku.
Marzena Teresa Komar jest absolwentką Wydziału Zarządzania Akademii Podlaskiej oraz uczestniczką studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu zarządzania, audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia wyższe z zakresu ekonomii, uzupełnione o wiedzę techniczną na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych.
W swojej karierze zdobyła gruntowne przygotowanie merytoryczne w zakresie wdrażania instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielania pomocy ze środków krajowych. Ostatnio z powodzeniem realizowała procesy rozwojowe i produkcyjne w branży energetycznej i ciepłowniczej. Dodatkowo, jest członkiem rad nadzorczych spółek komunalnych oraz wieloletnim samorządowcem. W bieżącym roku została odznaczona przez Prezydenta RP Złotym Medalem za długoletnią służbę.
Stalfa Sp. z o. o. prowadzi działalność tak aby zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, zapobiegać zagrożeniu zdrowia ludzi, spełniać wymogi ochrony środowiska naturalnego oraz zapobiegać stratom materialnym. Międzynarodowe i krajowe certyfikaty potwierdzają wysoką jakość oferowanych przez nas wyrobów i usług.
Stalfa jest jednym z liderów w zakresie specjalistycznych usług, portfela zamówień, zdobytego doświadczenia, profesjonalizmu wykonywanych zleceń i posiadanych referencji na polskim rynku w branży produkcyjnej jako samodzielny wykonawca wyrobów stalowych i aluminiowych wykorzystywanych w szeroko pojętym budownictwie w tym: infrastrukturze, telekomunikacji, energetyce.
Współpracujemy z dostawcami produktów i usług realizując projekty we wszystkich obszarach naszej działalności m. in. w sektorze produkcji, sektorze energetycznym, budownictwa przemysłowego i infrastruktury.
Promujemy relacje partnerskie z dostawcami i podwykonawcami oparte na wzajemnym zaufaniu i uczciwości. Wszystkie nasze działania oparte są na standardowych procedurach postępowania, dotyczących zarówno procesów, jak i zarządzania relacjami.
Zgodnie z obowiązującymi w naszej firmie procedurami Zintegrowanego Systemu Zarządzania prowadzimy proces kwalifikacji i oceny współpracujących z nami podmiotów.
Wybór kwalifikowanych partnerów pozwala zapewnić nam wysokie standardy BHP, jakościowe, środowiskowe i wysoką efektywność działania.
Jako firma działająca na arenie międzynarodowej przestrzega i szanuje regionalne prawo, regulacje i lokalne praktyki biznesowe. Jednocześnie Spółka Stalfa stosuje się ściśle do własnych wysokich standardów zarządzania oraz zasad etycznych.
Nasze zasady dotyczące zakupów zostały wyrażone w dokumencie „Kodeks postępowania dla kontrahentów” odpowiednio w trzech wersjach językowych.
Przygotowana dla Państwa ankieta kwalifikacyjna ma na celu zebranie danych, które pozwolą zweryfikować potencjalnego kontrahenta pod kątem naszych potrzeb i oczekiwań.
Dane z ankiety zostaną wprowadzone do naszej bazy i będą służyć jako źródło informacji w zakresie nawiązania szczegółowej współpracy.
Zapraszamy firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy do wypełnienia poniższej Ankiety Kwalifikacyjnej i odesłanie jej na adres e-mail:
Partner biznesowy współpracujący ze spółkami z Grupy Kapitałowej Polimex Mostostal, jak również innymi sygnatariuszami Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie w każdej z firm spotyka się z takimi samymi dokumentami i wymaganiami BHP w umowie.
Wytyczne do sporządzenia Instrukcji Bezpiecznego Wykonania Robót
Załącznik BHP do umowy podwykonawczej – wersja polska – PL
Załącznik BHP do umowy podwykonawczej – wersja angielska – EN
Załącznik BHP do umowy na transport – wersja polska – PL
Administratorem danych osobowych jest Stalfa Sp. z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim przy ul. Oleksiaka Wichury 2, 08 – 300 Sokołów Podlaski. Dane osobowe osób kontaktujących się z nami będą przetwarzane w celu identyfikacji kontaktującego się oraz obsługi zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych dostępnych jest w Polityce Prywatności (Pokaż informacje o przetwarzaniu danych osobowych). Zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami przed wysłaniem do nas zapytania.