Stalfa Sp. z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim powstała 1 czerwca 1995 r. z inicjatywy spółki Mostostal Siedlce S.A. (obecnie GK Polimex Mostostal.). Od początku swojego istnienia można obserwować rozwój Spółki, o czym świadczą poczynione na przestrzeni ostatnich lat inwestycje.
W 2005 roku została oddzielona produkcja wyrobów stalowych od wyrobów ocynkowanych i malowanych. Stało się to możliwe dzięki inwestycji w nową powierzchnię produkcyjną. W 2006 roku poszerzyliśmy asortyment o produkty aluminiowe.
Stalfa Sp. z o.o. funkcjonuje w branży produkcyjnej jako samodzielny wykonawca wyrobów stalowych i aluminiowych wykorzystywanych w szeroko pojętym budownictwie w tym: infrastrukturze, telekomunikacji, energetyce i in. Misją spółki jest wytwarzane wysokiej jakości produktów, zaspokajanie potrzeb i oczekiwań Klienta a także wzrost jego satysfakcji i chęci dalszej współpracy. Naszym celem jest ciągłe usprawnianie procesów produkcyjnych pozwalających na wytwarzanie wyrobów w konkurencyjnych cenach, natomiast strategicznym potencjałem Spółki są jej pracownicy, którzy dają gwarancję rozwoju i osiągnięcia sukcesu.
Firma dba, aby proces produkcji był bezpieczny zarówno dla ludzi jak i dla środowiska naturalnego, dlatego też wdrożony został System Zapewnienia Jakości ISO 9001:2008, oraz System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2004 w zakresie wytwarzania lekkich konstrukcji stalowych oraz elementów konstrukcyjnych. Stalfa posiada również wymagane certyfikaty TUV do spawania stali i aluminium. Powyższe certyfikaty mają dla firmy największe znaczenie, gdyż dzięki nim, w bezpieczny sposób możemy uzyskiwać wysokiej jakości wyroby stalowe i aluminiowe.
Jesteśmy dumni z wypracowanej wspólnymi siłami wszystkich pracowników pozycji firmy w branży
konstrukcji stalowych i aluminiowych.
Piotr Mikołajczuk powołany na Prezesa Zarządu z dniem 1 marca 2025 roku
Piotr Mikołajczuk jest absolwentem Wydziału Zarzadzania Akademii Podlaskiej w Siedlcach oraz Politechniki Warszawskiej, gdzie ukończył studia podyplomowe – Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa. Swoją wiedzę i kompetencje rozwijał poprzez liczne kursy zawodowe, m.in. w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, planowania i budżetowania sprzedaży oraz wewnętrznych systemów kontroli. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte na kluczowych stanowiskach w różnych sektorach przemysłu. W trakcie swojej kariery pracował jako Dyrektor ds. Handlowych, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży i budowanie relacji z klientami. Następnie pełnił funkcję Kierownika Działu Technicznego w przedsiębiorstwie energetycznym, gdzie nadzorował procesy technologiczne. Przed objęciem nowej roli sprawował dwukrotnie stanowisko Prezesa Zarządu w Polimex Mostostal ZUT, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju firmy, nadzór operacyjny i zarządzanie budżetem oraz zarządzał zespołem, który obejmował ponad 200 osób. Jego szerokie kompetencje, obejmujące zarządzanie zespołami, optymalizację procesów oraz wdrażanie systemów kontroli wewnętrznej.
Tomasz Postrzygacz powołany na Wiceprezesa Zarządu z dniem 1 marca 2025 roku
Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Mechatroniki. Posiada również wykształcenie podyplomowe w zakresie informatyki. Od ponad 25 lat specjalizuje się w projektowaniu maszyn, przyrządów oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych w przemyśle produkcyjnym.Jego kluczowe kompetencje obejmują zarządzanie projektami inżynieryjnymi, optymalizację procesów produkcyjnych oraz implementację innowacyjnych technologii w zakresie automatyzacji i mechanizacji. Posiada szeroką wiedzę z zakresu konstrukcji stalowych, przetwórstwa metali oraz integracji systemów informatycznych wspierających produkcję. Przez 5 lat pełnił funkcję prokurenta, odpowiadając za kluczowe decyzje strategiczne i inwestycyjne. Dzięki doświadczeniu w zarządzaniu zespołami technicznymi skutecznie łączy aspekty technologiczne, operacyjne i biznesowe, zapewniając efektywność realizowanych projektów oraz ich zgodność z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa.
Stalfa Sp. z o. o. prowadzi działalność tak aby zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, zapobiegać zagrożeniu zdrowia ludzi, spełniać wymogi ochrony środowiska naturalnego oraz zapobiegać stratom materialnym. Międzynarodowe i krajowe certyfikaty potwierdzają wysoką jakość oferowanych przez nas wyrobów i usług.
Stalfa jest jednym z liderów w zakresie specjalistycznych usług, portfela zamówień, zdobytego doświadczenia, profesjonalizmu wykonywanych zleceń i posiadanych referencji na polskim rynku w branży produkcyjnej jako samodzielny wykonawca wyrobów stalowych i aluminiowych wykorzystywanych w szeroko pojętym budownictwie w tym: infrastrukturze, telekomunikacji, energetyce.
Współpracujemy z dostawcami produktów i usług realizując projekty we wszystkich obszarach naszej działalności m. in. w sektorze produkcji, sektorze energetycznym, budownictwa przemysłowego i infrastruktury.
Promujemy relacje partnerskie z dostawcami i podwykonawcami oparte na wzajemnym zaufaniu i uczciwości. Wszystkie nasze działania oparte są na standardowych procedurach postępowania, dotyczących zarówno procesów, jak i zarządzania relacjami.
Zgodnie z obowiązującymi w naszej firmie procedurami Zintegrowanego Systemu Zarządzania prowadzimy proces kwalifikacji i oceny współpracujących z nami podmiotów.
Wybór kwalifikowanych partnerów pozwala zapewnić nam wysokie standardy BHP, jakościowe, środowiskowe i wysoką efektywność działania.
Jako firma działająca na arenie międzynarodowej przestrzega i szanuje regionalne prawo, regulacje i lokalne praktyki biznesowe. Jednocześnie Spółka Stalfa stosuje się ściśle do własnych wysokich standardów zarządzania oraz zasad etycznych.
Nasze zasady dotyczące zakupów zostały wyrażone w dokumencie „Kodeks postępowania dla kontrahentów” odpowiednio w trzech wersjach językowych.
Przygotowana dla Państwa ankieta kwalifikacyjna ma na celu zebranie danych, które pozwolą zweryfikować potencjalnego kontrahenta pod kątem naszych potrzeb i oczekiwań.
Dane z ankiety zostaną wprowadzone do naszej bazy i będą służyć jako źródło informacji w zakresie nawiązania szczegółowej współpracy.
Zapraszamy firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy do wypełnienia poniższej Ankiety Kwalifikacyjnej i odesłanie jej na adres e-mail:
Partner biznesowy współpracujący ze spółkami z Grupy Kapitałowej Polimex Mostostal, jak również innymi sygnatariuszami Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie w każdej z firm spotyka się z takimi samymi dokumentami i wymaganiami BHP w umowie.
Wytyczne do sporządzenia Instrukcji Bezpiecznego Wykonania Robót
Załącznik BHP do umowy podwykonawczej – wersja polska – PL
Załącznik BHP do umowy podwykonawczej – wersja angielska – EN
Załącznik BHP do umowy na transport – wersja polska – PL
Administratorem danych osobowych jest Stalfa Sp. z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim przy ul. Oleksiaka Wichury 2, 08 – 300 Sokołów Podlaski. Dane osobowe osób kontaktujących się z nami będą przetwarzane w celu identyfikacji kontaktującego się oraz obsługi zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych dostępnych jest w Polityce Prywatności (Pokaż informacje o przetwarzaniu danych osobowych). Zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami przed wysłaniem do nas zapytania.